.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شجاعي كياسري:مجلس به توانمندي‌هاي كردان راي داد

سيد رمضان شجاعي كياسري روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: آقاي كردان از رده فرمانداري در وزارت كشور شروع به كار كرد و اشراف كامل بر اين مجموعه دارد و كساني كه غوغاسالاري و جنجال مي‌كنند از غلبه و تسلط وي بر كار وزارتخانه نگران هستند.

اين نماينده مجلس با اظهار اين مطلب كه براي تصدي پست وزارت كشور نياز به مدرك كارشناسي و كارشناسي ارشد نيز نيست، گفت : زماني كه بسياري از همين جنجال گران با پول بيت المال در كشورهاي خارجي درس مي‌خواندند كردان در اين كشور مانده و خدمت مي‌كرد.

شجاعي كياسري جعل مدرك تحصيلي وزير كشور را تخلف از سوي نمايندگي دانشگاه آكسفورد در تهران عنوان كرد و افزود: اين نخستين بار نيست كه چنين نيرنگ بازيهايي مي‌شود و با حيثيت علم و طالبان علم بازي مي‌شود.

عضو كميسيون قضايي و حقوقي مجلس تاكيد كرد: لازم است بطور جدي وضعيت نمايندگي مراكز آموزش عالي خارجي در كشور نظام مند و حائز مجوزهاي قانوني شوند.

شجاعي كياسري گفت: دستور اخير رييس جمهوري مبني بر كسب تاييديه براي مداركي از اين دست كه در كشورهاي خارجي اخذ شده باشد يك برخورد اساسي و مدبرانه بود.

وي پي‌گيري كردان در تاييد مدرك تحصيلي ارايه شده از سوي دانشگاه آكسفورد و نيز اعلام صريح وي مبني بر جعلي بودن اين مدرك را نشان صداقت وزير كشور دانست.

وي افزود: بايد از اين ميزان صداقت و اعتراف حق، قدرداني كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

معلم 9 مهر 1387
به شما میگن کاسه داغ تر از آش
چطوره به آقای کردان مدال لیاقت هم بدهیم؟
نا شناس 10 مهر 1387
نمی دونم تا کی باید اصل را ول کنیم و به فرع بچسبیم. بابا مرده وزیر شد کجا نوشته که وزیر باید دکتر باشه؟ مشکل آقای کردان مدرک نیست 2 تا اشکال وجود داره 1- مازندرانی بودنش 2- لیاقت و شجاعتش

اون کسی هم که خیلی براش مدرک مهم هست و کاسه داغ تر از آش شده لطفا بفرماید خودش مدرک کحا گرفت؟انگلیس؟ چطوری؟ با کدوم پول ؟
دلم و رای خودم و همه اونهایی میسوزه مه 2 دوره توی انتخابات ریاست جمهوری براش وقت تلف کردن. خصومت و آبزیرکاهی تا این حد؟
همه منتظر نامه حلالیت شما به آقای کردان هستیم
نا شناس 10 مهر 1387
نمی دونم تا کی باید اصل را ول کنیم و به فرع بچسبیم. بابا مرده وزیر شد کجا نوشته که وزیر باید دکتر باشه؟ مشکل آقای کردان مدرک نیست 2 تا اشکال وجود داره 1- مازندرانی بودنش 2- لیاقت و شجاعتش

اون کسی هم که خیلی براش مدرک مهم هست و کاسه داغ تر از آش شده لطفا بفرماید خودش مدرک کحا گرفت؟انگلیس؟ چطوری؟ با کدوم پول ؟
دلم و رای خودم و همه اونهایی میسوزه مه 2 دوره توی انتخابات ریاست جمهوری براش وقت تلف کردن. خصومت و آبزیرکاهی تا این حد؟
همه منتظر نامه حلالیت شما به آقای کردان هستیم
samadaei 10 مهر 1387
درود بر غیرت شجاعی که از مدیری توانمتدی چون کردان دفاع میکند
سید نبی حسینی 10 مهر 1387
رو که شاخ ودم نداره جناب شجاعی!!اینهائی که شما میگید را مردم میگن پرروئی!!خجالت که از دست پروردگان کردان معنا ندارد!!!!عوض عذر خواهی از مردم به پررو یایتان ادامه ندهید!!!شمایند نگران نباش اب از اب تکان نمی خورد!!
جعفر قربان پور 11 مهر 1387
آقایان سیاسیون مخالف وزیر محترم کشور توجه کنید : به جای جنگ قدرت ، اتحاد خدمت پیشه کنید و جایگاه قانونی وزیر محترم کشور که متعلق به نظام ، مردم و شهداست را خدشه دار نکنید . به الزامات قانون و رای مجلس احترام بگذارید . مخالفت با وزیر محترم کشور در شرایط حساس داخلی و بین المللی آسیب جدی به سرنوشت کشور و مردم است . برمنافع ملی پایبند باشید . فرصت سوزی نکنید . اتحاد خواست مقام معظم رهبری و مردم است . به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با هیات محترم دولت و نمایندکان التزام عملی داشته باشید تا آسیبی به ایران عزیز اسلامی نرسد . از صمیم قلب برای همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی سلامت و موفقیت دارم و امیدوارم که همه مسئولین ساروی و استانی قدر این فرصت را بدانند و با اتحاد و همدلی و استراتژی مشخص و تعیین اهداف توسعه ساری با کمک قدرت و جایگاه ارزشمند قانونی جناب آقای کردان وزیر محترم کشور نسبت به اجرای پروژه های ملی با اعتبارات متمرکز کشوری باعث رشد و شکوفایی شهرمان باشند . رقابت سیاسی را به رفاقت خدمتگزاری تبدیل کنند و با تمام نیروها نسبت به حمایت از وزیر محترم کشور ساروی همت کنند. مطمئن باشید دیگر به این زودیها چنین موقعیت درخشانی نصیب ساری نخواهد شد . اینجانب زمانی که بعنوان کارشناس ارشد اموراداری و اجتماعی مجلس شورای اسلامی انجام وظیفه می نمودم اتحاد مسئولین اصفهانی برای توسعه اصفهان را ملاحظه نمودم و آمادگی خویش را برای تدوین سند توسعه شهرستان ساری با رویکرد اتحاد ملی و جذب اعتبارات کشوری به مسئولین محترم ارشد اعلام میدارم ، مسئولین ساروی هم انشاا... متحد شوند با تشکر - جعفر قربانپور
نا شناس 12 مهر 1387
امیدوارم که در تمام این گیرو دارها شعور ملت ایران را ندیده نگیرند
ملت ایران خود واقف به همه امورند
نا شناس 13 مهر 1387
آقای شجاعی قبلا گفتند که استعلام از استعمار پیر جای تاسف دارد حالا چه شد که این پیگیری نشانه صداقت و شجاعت شده ؟؟؟؟؟ شاید از جعلی بودن مدرک خودش می ترسد؟؟؟؟؟
سيد خليل شيدايي 09126794236 15 مهر 1387
مدرك تحصيلي كردان را پيراهن عثمان كرده اند . اين همه جنجال براي چيست ؟ در خصوص اين مدرك مسامحه كاري از سوي كردان صورت گرفته ، مسامحه نه خلاف است و نه گناه ، اگر آقاي كردان سوء نيتي در كسب مدرك داشت آن را محكم كاري مي كرد ، اگر اين كار صورت نگرفته علتش اين است كه سوئ نيتي در كار نبوده است و اقاي كردان فقط به اقتضاي نياز علمي خودش تلاش كرده است و چه بسا در اين راستا مسامحه كاري شده است . مدرك تحصيلي آقاي كردان هيچ نقشي در ارتقاع مديريتي ايشان نداشته است .آقايان بهتر است به فكر خدمت براي مردم باشند جنجال آفريني نكنند از امثال من شيدايي بپرسيد تا كردان را برايتان توضيح بدهيم . كردان نه آن است كه شما مي پنداريد كردان از اركان نظام است
سيد خليل شيدايي 09126794236 15 مهر 1387
اقاي قزبانپور جنابعالي هم بهتر است فعلا از اين ساري و از اين حرفها نگوييد كردان يك شخصيت كشوري است و به عموم كشور تعلق دارد و قطعا ساري هم يكي از شهرهاي ايران است و مورد توجه هم قرار خواهد گرفت و به زبان اوردن شما سوء تفاهمهايي را ايجاد مي كند فعلا بهتر است حقانيت كردان را به گوش مردم و جهانيان برسانيم متاسفانه موضوع مطروحه بگونه اي است كه نه جاي دفاع دارد ونه جاي ساكت ماندن فقط بايد مواظب فرصت طلبان باشيم كه بيشتر از اين با ابروي كردان بازي نكنند هر چند كه در ان بالاي يك خداي قادر هم هست و توجه خواهد كرد . سيد خليل شيدايي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.297 seconds.